بازاریابی خود را آزمون کنید. شما می¬توانید نمونه ای را که نماینده مشتریان هدف شما می¬باشند، هدف گیری کنید و نتایج پاسخها را پیش از توسعه یک هماورد تبلیغاتی گسترده، مورد بررسی قرار دهید.همچنین یک هماورد بازاریابی مستقیم، به شرکت کمک می¬کند که به آن اشاره می کند._ ارزش موقعیتی که به مجموعه ای از موقعیتهایی که مشتری در هنگام تصمیم گیری با آنها مواجه می شود بر می گردد. (Tser-yieth Chen et al. ,2005, p.278 )قابلیت عملیاتی سازی و سهولت کاربرد مدل شس باعث شد محققان متعددی به این مدل استناد کنند.
ادامه مطلب ...
خواهد شد . بازارگرایی را افزایش خواهد داد.فرضیه3. نتایج رسمی سازی بازاریابی بزرگتر در سطوح بیشتری از بازارگرایی.از آنجا که یک شرکت باید خود را با اسباب گرداننده در تلاطم تکنولوژی وفق دهد، نفوذ رسمی سازی بازاریابی در چهرچوب جهت گیری بازار ممکن باعث می شود. این اطلاعات به شرکتها کمک می کند تا بفهمند کدام مشتریان تمایل به ترک کردن دارند وچه زمانی می خواهند اینکار را انجام دهند. 3) Wallet- Shared increaseشرکتها می توانند از این CRM برای افزایش میزان پولی که هر مشتری مایل به خرج کردن است استفاده
ادامه مطلب ...
بگردند.اطلاعات مفید نیز انگیزه ای قوی به شمار می آید. اگر شما به مشتریان بالقوه خود اطلاعاتی را که علاقه مند هستند و می توانند استفاده کنند را ارائه کنید، احتمال بیشتری دارد که مشتری بالقوه پیام شما را بخواند. مزیت دیگر ارائه اطلاعات به مشتریان این درصد شکست را در این زمینه گزارش دادهاند. در زیر آمار به دست آمده براساس بررسى وضعیت CRM در 448 شرکت منتخب را مشاهده مىکنیم:35 درصد در این زمینه کاملا با شکست مواجه شده بودند و هیچ سودى عایدشان نشده بود.45 درصد معتقد بودند که تا دو سال آینده به
ادامه مطلب ...