موجب می شوند (کوهلی و جاوورسکی، 1990؛ پورتر، 1985؛ ژو و همکاران، 2005). از آنجا که شرکت می بیند جریان ثابت و پایدار از فرصت هایی که فن آوری اسباب گرداننده آن می باشد، یک جهت گیری استراتژیک در آینده ممکن است به این معنی باشد که شرکت به بازارها راه را انگیزه ایشان برنامه های مختلف اجرا نمایند. تحلیل فروشMicrosoft Dynamics CRM مدیران فروش را قادر میسازد تا بهسرعت و بهسادگی وضعیت مالی و کارآمدی کلی بخش فروش سازمان را درک نمایند. از این طریق، میتوان دادههای لازم را برای درک روند فروش،
تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و فروش شخصی، در برقراری ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می شود. شرکتها و سازمانهای بیشماری از کوچکترین خرده فروشها و سازمانهای مدنی و خیریه گرفته، تا بزرگترین کمپانی های بین المللی از امکانات بازاریابی مستقیم برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت استفاده می کنند. این مقاله ضمن ارائه تعریفی از بازاریابی مستقیم و روند رشد آن، ضرورت استفاده از این روش و شیوه های آنرا بیان داشته، درپایان قوتها و ضعفهای آن را بازگو کرده است. نتایج بررسی، توجه به امر اصلاح نظام گزینش و جذب نیروی انسانی وآموزش افراد به منظور استفاده از این سبک، ترویج در سازمانهای امروزی را ضروری مینماید.مقدمهبا توجه به افزایش روزافزون رقابت تولیدکنندگان و نیز گسترش بازار مصرف محصولات و خدمات و پیشرفتهای علمی و فنی، فرصتی فراهم است تا کارشناسان امور تجارت و بازاریابی با استفاده از تسهیلات مخابراتی و امکانات ارتباطی از این وضعیت بهره جسته، با جلب رضایت مشتریان فعلی و بالقوه وضعیتی ایده آل برای سازمان فراهم کنند. از راههای مختلفی می توان رضایت مشتری را جلب کرد، از جمله: به وسیله کاهش هزینه های خرید مشتری ، صرفه جویی در وقت مشتری از راه خدمت رسانی سریعتر، عرضه محصول طبق خواست مشتری با قیمت مناسب و ...یکی از ابزارهای مهمی که می تواند در این راه کمک موثری باشد، استفاده از ابزارهای مخابراتی و اینترنتی است. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجارت الکترونیک، توسعه وب سایت هاو... مانند تمامی رشته ها، مدیریت و بازاریابی را هم تحت تاثیر قرار داده است که یکی از علایم آن گرایش بیشتر شرکت ها به سوی بازاریابی مستقیم است.مفهوم بازاریابی مستقیمبازاریابی، همانند آشپزی، هم علم است و هم هنر. هر تحلیلگر بازاریابی، همانند هر آشپز، سلیقه ویژه خود را دارد. کیفیت نهایی کار، به پسند وی بستگی دارد. هدف نهایی یک استراتژی بازاریابی نشان دادن جهت هایی به سازمان به منظور ثروت آفرینی بیشتر است. به منظور تحقق می شوند که به ارائه تخفیف پاسخ بلی داده اند یا خیر. سپس در داخل خود سیستم CRM این مشتریان بصورت خودکار دسته بندی می شوند و مدیر بازاریابی و فروش می تواند برنامه های مختلفی را برای دسته های مختلف مشتریان اجرا نماید. اهدافسیستم CRM تخفیف های پذیرفته شده را نظارت کرده و پاسخ مشتریان به برنامه های تخفیفی را در طول زمان پیگیری می کند. پیگیری پیشنهادهای تخفیف و اینکه چگونه می توانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید بطور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد. در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله می کنند. اما مواردی مثل زمان انتظار، فرآیندهای پیچیده و سوالات بی پاسخ شبیه سنگی در کفش مشتریان عمل کرده و آنها را آزار خواهد داد.شاید این موارد ناراحتی کمی را به بار آورند اما در شکل دادن نظر و دیدگاه مشتری نسبت به کسب و کار پاسخ دهندگان برای پاسخ به یک سری از مسائل با استفاده از مقیاس عددی درخواست کرده بودند. برای مثال میتوان به سوال اول در شکل1 نگاه کنید.پاسخ به تغییرات مختلفتغییرات در الزامات گزارشی ایالتی یا فدرال. نتیجه امتیاز متوسط 0.7- نشان می دهد که تغییر در الزامات گزارشی فدرال و ایالتی تاثیر منفی جزئی بر روی رضایت مشتری دارد.تغییرات در سیاست های بانک ها. نتیجه مقیاس متوسط 0.5- ، باز هم هر گونه تغییر در سیاست های بانک ها تاثیر جزئی بر روی رضایت مشتری است. اقدامات نمونه گرفته شده برای پاسخگویی به تغییرات محدود کننده شامل ملاقات شخصی با مشتریان برای ارائه کاغذ بازی، این فایل نقد می نویسید: مروری بر مقررات مقررات یا توضیح روند اقتصادی. به نظر می رسد که تلاش های افسران معتمد در نمونه با مواجهه با چالش هایی برای رضایت از سقوط بشدت بیشتر نگه داشتند.تغییرات در کاغذ بازی که مشتریان من کامل داشتند. نتیجه امتیاز متوسط 1.0-. اگرچه تنها یک شیب منفی کمی در