بازاریابی و فروش و نیز پیاده سازی سیستم CRM در اختیار دارد. متخصصین ما به شما کمک خواهند کرد تا از طریق پیاده سازی سیستم CRM چالش های سازمان را در مدیریت فروش رفع نمایید.گارتنر و برخی دیگر از صاحبنظران، مدیریت ارتباط با مشتری را نوعی راهبرد نمائید و از افزایش فروش خود مطمئن باشید. شاید CRM برای شما مناسب نباشد. این حقیقتی است که گاهی مدیران تصمیم گیر در سطوح بالای کدام نرم افزار crm و چه زمانی سازمان آنرا نادیده میگیرند. علیرغم تمام مزایا و امکاناتی که سیستم CRM برای سازمان به ارمغان
ادامه مطلب ...
(ROI) را بالا می برد. شرکتهایی که از سیستم CRM استفاده میکنند گزارش هایی مبنی بر افزایش نرخ بازگشت سرمایه خود بین 5 تا 10 برابر نسبت به زمان قبل از پیاده سازی سیستم CRM داده اند. این افزایش بدلیل افزایش درآمد فروش و کاهش هزینه های بازاریابی و فروش مطالعه ارتباط بین رضایت مشتری و قصد رفتاری انجام دادند، که شامل وفاداری به جشنواره و تمایل به پرداخت بیشتر است. با توجه به هاتچیتسون، لایی و وانگ (2009) رضایت گردشگران گلف را تحت تاثیر دو بعد از قصد رفتاری قابل توجهی قرار می دهد (قصد برای ملاقات
ادامه مطلب ...
مشکل سازی باشد زیرا اندازه گیری معنادار آن کار سختی است. فارغ از انجام نظرسنجی و تمرکز بر روی گروه ها، اینکه بتوانیم تشخیص دهیم که مشتریانمان تا چه حد راضی هستند امری غیرمحتمل به نظر می رسد. البته انجام دادن آن خالی از لطف نیست، اما هزینه بسیاری به (کیرکا و همکاران، 2005)، ما به بررسی اثرات تعدیل از شدت رقابتی و تلاطم تکنولوژی (ژو و همکاران، 2005) بر روابط سایر ابعاد جهت گیری استراتژیک با بازارگرایی می پردازیم. ما بقیه مطالب پیرو را ما بدین شرح سازماندهی کردیم. ما با پس زمینه نظری ادامه دادیم
ادامه مطلب ...
آکادمیک، بسیاری از شرکتهای صنعتی به کاربردی بودن سنجش رضایت مشتری، در توانایی ارزیابی نقاط ضعف و قوت رابطه با یک مشتری، به دیده شک مینگرند. بدین ترتیب نیاز به ایجاد مدلی جامعتر در مورد سنجش رضایت مشتری صنعتی با تمرکز بر روی چالشهای ویژه ارزیابی مصرفکنندگان محصولی را درست همانند محصول دیگر موجود در بازار بدانند، دلیلی برای خرید آن نخواهند داشت.ایجاد جایگاه در بازار یعنی جا انداختن یک محصول به صورت روشن، ممتاز و مطلوب در ذهن مشتریان موردنظر، با توجه به محصولات شرکت های رقیب. بنابراین،
ادامه مطلب ...
خرید اینترنتی یکی از انواع روشهای انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکههاى ارتباطى انجام مىپذیرد.
در آغاز، خریدار یا مصرف کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش کالای مورد نظر خود را می دهد و در نهایت آن را تحویل می گیرد. مشخص است که به این ترتیب فرآیند کلی چرخه ی خرید کالا به سادگی و سرعت صورت می گیرد. صورت حساب نیز به صورت نقدی و از طریق درگاه های الکترونیکی انجام می شوند. یا خریدار از طریق کارت اعتباری به کارت فروشنده واریز و شماره پیگیری را در اختیار او قرار می دهد. این روند شامل خرید پستی هم می شود که مصرف کننده پول را در خانه به پست تحویل داده و سپس کالا را دریافت می کند. تجارت الکترونیک درواقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات برروى شبکه اینترنت مىباشد و مىتوان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرفکننده یا مشترى (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرفکننده و مصرفکننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیتهاى تجارى عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیدهاند. هرچند در آینده فعالیتهاى تجارى B2A و C2A نیز قابل پیشبینى مىباشند که در ادامه به معرفى هریک پرداخته شده است.
ادامه مطلب ...