خوبی نسبت به شرکت و کسب و کار شما داشته باشد.هر چقدر سعی کنید مشتریانتان کمتر با این مسائل مواجه شوند، میزان رضایت آنها افزایش یافته و اعتبارتان نزد خشد. هر چیزی که با معیارهای یادشده همخوانی نداشته باشد تنها باعث هدررفتن زمان و هزینه شده و در نهایت خرجهای غیرضروری را به بار میآورند.اما یک سؤال مهم نیز وجود دارد. با چه ابزاری اطلاعات را جمع آوری کرده و متریکها را کنترل کنیم؟بهترین ابزاری که میتوانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریکها
سابق بر این برخی از متریکها برای قضاوت در مورد کارایی کلی شرکت در نظر گرفته میشدند بدون اینکه به چگونگی تأثیرگذاری کاربران بر روی آنها اشاره ای داشته باشند. یکی از مثالهای متداول متریک قدیمی میزان رضایتمندی مشتریان غول Bugaboo است.داشتن متریک رضایتمندی مشتری برای قضاوت کلی شرکت میتواند سودمند به موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخها وجود دارند که شما نیازی به آنها ندارید. بعضی از متریکها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر میرسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل میرسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمیکنند. به این متریکها، متریک پوچ می گویند و مشکی دقیقی از میزان فروش کل به دست آورید.با شکستن فرایند فروش به شیوه ای که گفته شد شما همچنین میتوانید ببینید که در چه مرحله ای مشتریان بالقوه را ازدست میدهید و در چه محلی نیازمند اصلاح عملکرد دارید.اولین قدم برای پیاده سازی قیف فروش این است که تعداد مراحلی را که برای تشریح دقیق فرایند فروشتان نیاز دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را بهصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامههای آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سرویسهای OneDrive for Business