دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند.اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کردهرشی را ثبت کردهاند و نیز مشتریانی که سفارشی را ثبت نکردهاند، استفاده میکند. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروههای پاسخ دهنده و گروههایی که پاسخی ندادهاند را پیدا میکند. با نگاه به تاریخچه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM میتوانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای تعمیم یک موق
د. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمیکند، تخفیف میتواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند.اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آنها به این موضوع عادت کردها در آن خوب به نظر میرسیم، پس بهتر است از انجام این کار صرفنظر کنیم. این نوع سیستم بازی کردن هیچ کار مفیدی را برای ارزیابی عملکرد شما انجام نداده و فقط وقتتان را هدر خواهد داد.انتخاب متریک مناسب برای هدایت کسب و کار ، کار سختی نخواهد بود اما انتخاب بهترین گزینه نیازمند تفکر میباشد. استفاده از متریممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخهای احتمالی به پرسشهای متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سؤالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمیتوانید به تمام پرسشهای ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان شما باید بتواند به سؤالات متداول آنها یچیده هستند. رقابتهای شدید بسیاری از شرکتها را مجبور کرده است که به دنبال روشهایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه میتواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که