ریکهای صحیح ردگیری، این شرکتها میتوانند به راحتی برندشان را معروف سازند. دیگر سازمانها نیز\nوقت و هزینه فراوانی را صرف متریکهای ردگیری میکنند، اما نمیتوانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکتها متریکهای صحیح ردگیری را به کار نمیبرند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسشهایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک\nه مافزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامهها و پلتفرمهای مختلف در محیطهای م\nحاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه میتوانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آنها را به اشتراک گذاشته و آنها را ویرایش کنند. این امکان میتواند هر نوع نقص موجود بین شرکتها را از بین ببرد. بر خلاف ابزاره
اینکه کدام فرآیند آماری و تحلیلی میبایست در موقعیتهای مختلف استفاده شود، فراتر از حد این مقاله ب\nوده و بهتر است آنرا به افراد متخصص واگذار کنیم. به ندرت یک تکنیک تحلیل پیشگویانه بدون نقص برای هر موقعیتی وجود دارد. به همین دلیل هم هست که تیم تحلیلگر نیاز به درک نتایج مورد انتظار از تحلیل دارد. آیا اهداف موردنظر، مشتریان ثابت هستند یا احتمالی؟ آیا پارامترهایی برای میزان تخفیف وجود دارد، مثلاً بیش\nتر از 10 درصد نباشد؟ آیا شرکت میخواهد این تکنیک را بر روی منطقه یا گروه خاصی از مشتریان آزمایش کند؟ زمانی که تیم تحلیلگر بر روی نتیجه مورد انتظارشان به توافق رسیدند، کارشان را شروع خواهند کرد. مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما میگذارد؟خوراک اطلاعاتی تیم تحلیلگر نیاز به دسترسی به اطلا\nعات CRM دارد. بانک اطلاعاتی CRM اگر همه اطلاعات را دارا نباشد اما بخش اعظمی از آن را در خود جای داده است. مدل پیشگویانه برای هدفمندسازی تخفیفها بر اساس سوابق تعامل با مشتری مشخص میشود. فرآیندهای مدلسازی تحلیلی، از تاریخچه و سوابق ثبت شده در سیستم CRM برای شناسایی مشتریانی که تخفیف را پذیرفته و سفا\nرشی را ثبت کردهاند و نیز مشتریانی که سفارشی را ثبت نکردهاند، استفاده میکند. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروههای پاسخ دهنده و گروههایی که پاسخی ندادهاند را پیدا میکند. با نگاه به تاریخمع آوری کرده و متریکها را کنترل کنیم؟بهترین ابزاری که میتوانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریکها دا\nشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Microsoft CRM شما در هر لحظه میتوانید متریکهای مورد نظر خود را کنترل کرده و گزارشهای تحلیلی به هنگام (Real Time) داشته باشید. ضمن اینکه اطلاعات شما نیز کاملاً بهصورت یکپارچه حفظ میشود. بازارهای امروزی بازاری سخت و پ\nیچیده هستند. رقابتهای شدید بسیاری از شرکتها را مجبور کرده است که به دنبال روشهایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه میتواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که\nباید بکنید این است که انتظارات آنها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آنها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره میکنیم که میتوانید از آنها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را ط\nبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید. مشتریانتان را در همانجایی که هستند ملاقات کنیداگر میخواهید وفاداری مشتریانتان رالایسنس های مبتنی بر \nعضویت که بهصورت ماهانه پرداخت میشوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیطهای مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این است که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرمهای مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد. برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Sa\nlesforce1در دو پلتفرم Android وiOSطراحی شده است، اما با این شراکت امکان طراحی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فراهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاههای ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در س\nال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاههای مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکتهایی که تنها محصولات مایکروسافت را به فروش میرساند اجازه می دهد که با Salesforce1 خود را تطبیق دهند. Salesforce و Office 365این شراکت قابلیت عملکرد متقابل بین Office 365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا \nدسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را بهصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامههای آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 میباشد. سروا آنجا که ممکن است استفاده از آنها را باید به عنوان آخرین گزینه در نظر بگیرید.مطلب مرتبط: پنج ویژگی حیاتی در سیستم CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز داردهیچ یک از موارد ذکر شده در بالا مسائل مهم و عمده ای نیستند، اما اگرچه کوچک و ناخودآگاه هس\nتند، میتوانند باعث ناراحتی مشتریان شده و آنها را از خدمات و کسب و کار شما ناراضی نگه دارند. حتی شما مجبور نیستید، برای مقابله با آنها هزینهی زیادی صرف کنید. شما صرفاً باید مشتری خود را در مرکز توجه کسب و کارتان قرار دهید و به این فکر باشید که چه کاری میتوانید انجام دهید که مشتری شما حس و تجربه \nخوبی نسبت به شرکت و کسب و کار شما داشته باشد.هر چقدر سعی کنید مشتریانتان کمتر با این مسائل مواجه شوند، میزان رضایت آنها افزایش یافته و اعتبارتان نزد آنان فزونی خواهد یافت. متریکها نیروی حیاتی CRM ها و همچنین کسب و کار شما به شمار میآیند. بدون اینگونه سنجشها شما نمیدانید که دقیقاً چگونه کارها را\nانجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفاً مضر و مهلک هستند!\nاین گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید: مراقب باشید چه چیزی را اندازه میگیرد چون همان را به دست خواهید آورد. برخی اوقات اندازه گیری چیزهای غلط میتواند به سیستم CRM شما آسیب بزن