نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

معرفی نرم افزار crm

بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریک‌های کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست می‌آید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرت‌های \nکاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه می‌شوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستم‌های مدیریت خیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای ر

365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی \nشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرویس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید اما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در باز\nار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در محیط‌های محاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می‌توانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آن‌ها ر\nا به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان می‌تواند هر نوع نقص موجود بین شرکت‌ها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراکت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو \nشرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریک‌های کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست می‌آید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرت‌های \nکاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه می‌شوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستم‌های مدیریت ا صرف متریک‌های ردگیری می‌کنند، اما نمی‌توانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکت‌ها متریک‌های صحیح ردگیری را به کار نمی‌برند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسش‌هایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک\nه موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ‌ها وجود دارند که شما نیازی به آن‌ها ندارید. بعضی از متریک‌ها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر می‌رسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل می‌رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی‌کنند. به این متریک‌ها، متریک پوچ می گویند و مشک\nلی که در مورد آن‌ها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.موفق‌ترین شرکت‌ها تنها نگاهی گذرا به این متریک‌ها می‌اندازند. شاید درست باشد که آن‌ها این متریک‌ها را جمع می‌کنند، اما فراتر از یک علاقه سطحی، برای این اعداد زمانی صرف نمی‌کنند. بعضی از این متریک‌ها عبارت‌اند از آمار ترافیک (یا تعداد بازدیدها\nاز یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریک‌های موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکت‌های موفق زمانشان را صرف متریک‌هایی می‌کنند که دارای دو معیار باشندمتریک هایی که فعالیت‌های تکرارپذیر را ردگیری می‌کنند با سازمان‌ها کمک می‌کنند تا بدانند کدامیک از تلاش‌هایشان موفق بوده و\nکدامیک ارزش صرفلکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است (و البته مردم نیز می‌توانند به راحتی آن‌ها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم CRM خود می‌باشد که بتواند مشتریان ر\nا دسته بندی کرده و سپس پیام‌های هدفداری را به آن‌ها ارسال کند.استفاده از خدمات شرکت‌های ارسال کننده پست‌های الکترونیکی انبوه بسیار راحت‌تر است از اینکه بخواهیم این کار را از طریق دامنه‌های اینترنتی شرکت انجام دهیم. ارسال مستقیم پست الکترونیکی به چنین شرکت‌هایی روش بسیار کارآمدی به حساب می‌آید.پیگیری\nپاسخ پست‌های الکترونیکی همانطور که ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست‌های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می‌باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می‌رسد. با داشتن این اطل\nاعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد راحت‌تر خواهد شد. مطلب مرتبط: اگر این چالش‌ها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است. فرم‌های اینترنتی یکپارچه بر روی وب سایت شرکت مقدار حجیمی از صفحات اینترنتی وجود دارد که برای یک هدف ایجاد شده‌اند: جمع آوری اسامی و علایق بازدیدکنندگان از سا\nیت. کاری که بازاریابی می‌کند این است که یک مسیر مستقیم از وب سایت به سوابق CRM ایج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.