نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار crm و بازاریابی

س فوریت به مشتریان بالقوه استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید شما نیاز دارید که بین پیام خود و مشتریان ارتباط برقرار کنید. فروش فوق العاده فصلی یک مثال خوب است. انگیزه ایجاد کنیدکوپن ها، محصول فوق العاده و سایر برنامه های انگیزشی نه تنها باع\nث افزایش پاسخ کمپین (Campaign Response) می شود، بلکه آنها در واقع می توانند مشتریان بالقوه را وادار کنند تا به دنبال پیام شما بگردند.اطلاعات مفید نیز انگاین متریک‌ها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همین موضوع نیز حائز اهمیت است. اطلاعات سیستم CRM به قدری ارزشمند است که می‌تواند تمام فعالیت‌های فروش سازمان‌ها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار د\nهد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آن‌ها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب می‌تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق

خرید این کار برای آن‌ها آسان و طبیعی نخواهد بود که آدرس شرکت شما را در ذهنشان به خاطر به سپرند. یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید این است که یک رسانه اجتماعی فعال، دوستانه، قابل دسترس و تعاملی برای آن‌ها ایجاد کنید تا باعث شود آنان در هر زمانی با شما ارتباط داشته باشند. کان\nال‌های اجتماعی خود را با نرم افزار CRM مرتبط سازید تا بتوانید به یک دید کلی از تعاملات مشتریان با کسب و کارتان دست پیدا کنید. سپس نمایندگان فروش و پشتیبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد. به مشتریانتان خدماتی بی نظیر ارائه دهیدیک محصول یا خدمات عالی می‌تو\nاند مشتریان جدیدی را جذب کند، اما در اغلب اوقات این تجربه مثبت خدمات دهی به مشتریان است که می‌تواند آنان را به شما وفادار نگه دارد.کسب و کار شما چگونه می‌تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می‌توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش‌های پشت\nیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها نیاز به زمانی طولانی دارد، باید یک فرایند درجا داشته باشید تا بتوانید به سرعت مشکل را شناسایی نمایید. به این مشکل اولویت داده و تیم خود را اصلاح نمایید و مطمئن شوید که رضایت مشتری برآورده خواهد شد.یک آیتم کد مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید چرا که آنها هرگز نمی خواهند با شما معامله کنند.بازاریابی افراطی همه گیر است و بر خلاف آن بازاریابی تفریطی، غالبا به عنوان یک مشکل شناخته نمی شود. کمپین بازاریابی پاسخ هایی که شما انتظار دارید را\nنمی دهد و شما متعجب می مانید که چرا اینگونه شد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM بازاریابی موفق را می توان به عنوان پیام مناسب، برای مشتری مناسب، در زمان مناسب و از طریق رسانه مناسب توصیف کرد. بازاریابی بیش از حد و افراطی به طور معمول شامل ارسال پیام اشتباه در زمان اشتباه است.رایج ترین\nشکل از بازاریابی بیش از حد، ارسال پیام های متعدد به یک مشتری از طریق ایمیل است. از همه بدتر ارسال این پیام، بارها و بارها به یک مشتری است. تکرار یک عامل مهم در بازاریابی موفق است، اما تکرار بیش از حد بدتر از تکرار خیلی کم است. برای اینکه مطمئن باشید هر یک از مشتریان و مشتریان بالقوه به تعداد مناسبی\nپیام شما را دریافت می کنند، می توانید از سیستم Microsoft CRM استفاده نمایید.پیام های بازاریابیتان را زمانبندی کنیدیکی از راه های مهم برای جلوگیری از بازاریابی بیش از حد و افراطی این است که پیام های خود را زمانبندی کنید. زمانبندی معمول، دو یا سه پیام در هفته اول کمپین است. پس از آن به مدت سه هفته هر\nهفته یک پیام و سپس هر ماه یک پیام برای حفظ تازگی و یادآوری کسباسامی و علایق بازدیدکنندگان از سا\nیت. کاری که بازاریابی می‌کند این است که یک مسیر مستقیم از وب سایت به سوابق CRM ایجاد می‌کند تا از واردکردن مجدد حجم انبوهی از اطلاعات جلوگیری کند. لازم نیست هر صفحه ای که دارای فرم‌های ورود اطلاعات است به صورت مستقیم به سوابق CRM متصل شود، بلکه فقط آن فرم‌هایی به CRM به صورت مستقیم مرتبط می‌شوند که \nارتباطی با رخدادهای بازار داشته باشند. این روش به شدت کارآمد و مؤثر خواهد بود. گزارش‌هایی با امکان سفارشی شدن بازاریابی دائماً نیازمند اطلاعات و پردازش آن‌ها می‌باشد. گزارش دادن اولین مرحله این کار است. واحدهای بازاریابی داده‌های خود را به شیوه‌های مختلفی از سیستم CRM استخراج می‌کنند. هر درخواست برا\nی اطلاعات به نظر مرتبط می‌باشد اما کمی از گزارش قبلی متفاوت تر است. داشتن برنامه یا ماژولی برای گزارش دادن به مشتری یکی از موارد حیاتی بازاریابی به حساب می‌آید.CRM تحلیلیدر اکثر مواقع اطلاعاتی که از سیستم CRM استخراج می‌شوند در قالب صفحات گسترده Spreadsheets ارائه می‌شوند. در نهایت، شرکت‌ها به دنبال\nتحلیل‌هایی فراتر از این روش می‌باشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان می‌سازد.بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده سیستم‌های CRM شروع به تعبیه تحلیل‌های پیچیده در برنامه‌های CRM خود کرده‌اند. برخی از آن‌ها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولاً عنوان365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی \nشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرویس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.