به عنوان طریقی برای اشاعه و ترویج فرهنگ هنر و صنعت خود استفاده می کنند. هدف اصلی از توریسم و صنعت گردشگری در وهله اول جذب مردم از اقصی نقاط دنیا به محلی خاص به خاطر جاذبه های خاص، ورود ارز و سرمایه گذاری های خارجی در کشور معرفی فرهنگ و فولکور کشور بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما پیدا نمی کنند و شما فروش
فعالیت می کنند که شاید انتخاب را برای شما سخت کند. برای انتخاب یک شرکت مناسب برای پیاده سازی سیستم CRM به موارد زیر دقت کنید:CRM یک استراتژی است. بنابراین برای پیاده سازی آن از خدمات شرکتهایی که رویکرد استراتژیک به پیاده سازی CRM دارند استفاده کنید.مطمئن شوید که سوابق خوبی در پیاده سازی سیستم CRM داشته باشند.خدمات پشتیبانی و آموزش قابل اطمینانی داشته باشند.خدمات مشاوره برای بهینه سازی سیستم داشته باشند.برای مشکل شما راهکار ارائه دهند و نه فقط یک نرم افزار اختصاصی سازی شدهبرای پیاده سازی از متدلوژی معتبری استفاده کنند.نرم افزار مناسبی برای پیاده سازی سیستم CRM در اختیار داشته باشند. آماده سازی مناسبنکته مهم دیگری که باعث می شود پیاده سازی یک سیستم CRM بدون مشکل انجام شود این است که خود را به اندازه کافی آماده کنید. این آماده سازی عبارت است از تهیه یک جدول زمانی صحیح، مطمئن شوید که کارمندانی که باید این سیستم جدید را اجرا کنند به خوبی این تکنیک را بر روی منطقه یا گروه خاصی از مشتریان آزمایش کند؟ زمانی که تیم تحلیلگر بر روی نتیجه مورد انتظارشان به توافق رسیدند، کارشان را شروع خواهند کرد. مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما میگذارد؟ خوراک اطلاعاتیتیم تحلیلگر نیاز به دسترسی به اطلاعات CRM دارد. بانک اطلاعاتی CRM اگر همه اطلاعات را دارا نباشد اما بخش اعظمی از آن را در خود جای داده است. مدل پیشگویانه برای هدفمندسازی تخفیف ها بر اساس سوابق تعامل با مشتری مشخص می شود. فرآیندهای مدلسازی تحلیلی، از تاریخچه و سوابق ثبت شده در سیستم CRM برای شناسایی مشتریانی که تخفیف را پذیرفته و سفارشی را ثبت کرده اند و نیز مشتریانی که سفارشی را ثبت نکرده اند، استفاده می کند. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروه های پاسخ دهنده و گروه هایی که پاسخی نداده اند را پیدا می کند. با نگاه به تاریخچه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM می توانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسش هایتان را در دست دارید. فقط مساله این است که موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ ها وجود دارند که شما نیازی به آنها ندارید. بعضی از متریک ها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر می رسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل می رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی کنند. به این متریک ها، متریک پوچ می گویند و مشکلی که در مورد آنها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.موفق ترین شرکتها تنها نگاهی گذرا به این متریک ها می اندازند. شاید درست باشد که آنها این متریک ها را جمع می کنند، اما فراتر از یک علاقه سطحی، برای این اعداد زمانی صرف نمی کنند. بعضی از این متریک ها عبارتند از آمار ترافیک (یا تعداد بازدیدها از یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریک های موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکت های موفق زمانشان را صرف متریک هایی می کنند که دارای بانکها با افزایش مشتریان ارزنده و تراز اول خویش و ایجاد رضایت موثر در مشتریان به طور بیسابقهای به سودآوری خود میافزایند. بنابراین شایسته است که در بازار رقابت تنگاتنگ کنونی بانکها، بر اساس بند 2 و 3 سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و احتمالا با عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی (WTO) و به تبع آن تاسیس بانکهای خارجی در ایران و در ضمن با توجه به خصوصی شدن تعداد زیادی از بانکهای دولتی و همچنین اختلاف ناچیز سود بانکی در بخش جذب منابع و مصارف پایین بانکهای دولتی و خصوصی، بانکها را ملزم مینماید هر چه سریعتر برای حفظ مشتریان خویش، چارهاندیشی نمایند و چاره آن تنها در بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری موثر تجلی مییابد. امروزه این حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد که کفه ترازو و قدرت بازار به طرف مشتریان سنگینی میکند. مشتریان امروز فرصتهای بیشتری برای مقایسه خدمات در اختیار دارند و مدیریت مالی آنها پیچیدهتر شده است. بنابراین روابط خلاق