نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نقش ریاضیات در crm

آکادمیک، بسیاری از شرکتهای صنعتی به کاربردی بودن سنجش رضایت مشتری، در توانایی ارزیابی نقاط ضعف و قوت رابطه با یک مشتری، به دیده شک می‌نگرند. بدین ترتیب نیاز به ایجاد مدلی جامع‌تر در مورد سنجش رضایت مشتری صنعتی با تمرکز بر روی چالشهای ویژه ارزیابی مصرف‎کنندگان محصولی را درست همانند محصول دیگر موجود در بازار بدانند، دلیلی برای خرید آن نخواهند داشت.ایجاد جایگاه در بازار یعنی جا انداختن یک محصول به صورت روشن، ممتاز و مطلوب در ذهن مشتریان موردنظر، با توجه به محصولات شرکت های رقیب. بنابراین،

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت فروش در CRMسیستم CRM بخش فروش سازمان را قادر می‌سازد تا به‌طور دقیق فعالیت‌های فروش را برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کند. خط فروش را به‌سرعت تجزیه وتحلیل کند، وظایف کارکنان فروش را به‌صورت کارآمد مدیریت کند، فرصت‌های جانبی و فروش بالاتر را هدفگیری کند و همکاری را در محیط دپارتمان فروش اشاعه دهد. واحد فروش با سیستم CRM فرآیندهای جاری فروش را بصورت خودکار انجام داده تا از مشتریان سازمان دیدگاه واحدی بوجود آید. نتیجه این دیدگاه، افزایش فروش، کوتاه کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضایتمندی بیشتر مشتریان از سازمان خواهد بود. سیستم CRM کلیه اطلاعات مورد نیاز و فعالیتهای مرتبط به فروش را در دسترس شما قرار می دهد تا به جای گردآوری اطلاعات، تمام وقت خود را صرف فروش نمائید.اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این مورد دارید اینجا را ببینید : مدیریت فروش در Microsoft CRM برخی از امکاناتی که سیستم CRM در این حوزه در اختیار کند که مایل به افزایش پوشش خدمات بیمه خود هستند. 4) Retention / Win backاین سیستم CRM بر حفظ و نگهداری مشتری و بازگرداندن مشتریانی که سازمان را ترک کرده اند تمرکز دارد، بوسیله تمرکز بر شناسایی مشتریانی که خیلی تمایل به ترک دارند و مشتریانی که خیلی تمایل به ماندن دارند. یک شرکت می تواند بر تلاشهای نگهداری مشتریان سود دهی که تمایل به ترک دارند تمرکز کند.این سیستم CRM همچنین بر بازاریابی و بازگرداندن مشتریانی که قبلأ سازمان را ترک کرده اند تمرکز می کند. گاهی اوقات نگهداری برخی مشتریان خاص صرفه اقتصادی ندارد. حتی ممکن است هزینه زمانی و مالی که این مشتریان تحمیل می کنند از سودیکه می رسانند بیشتر باشد. این نوع CRM سازمان را قادر می سازد که مشتریان وفادار و سود ده را از مشتریان غیر وفادار وغیر سود ده تفکیک کند.کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخته شده است. مؤلفان چهار بعد کلیدی از جهت گیری های می تواند از گزارشات، ابزار و امکانات تحلیلی استفاده نماید تا میزان پاسخ به فعالیتهای بازاریابی را ردیابی نمائید، میزان موفقیت و تاثیرگذاری کمپین را بسنجید و بودجه و هزینه هر کمپین را در هر زمان بررسی و مدیریت نمائید.با CRM شرکت می تواند ضمن شناسایی کانالهای ارتباطی تاثیرگذار و تحلیل بازخوردها، هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود را نیز به طرز چشمگیری کاهش دهد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید اینجا را ببینید : مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM تحلیل بازاریابیCRM به کارشناسان بازاریابی کمک می‌کند تا درکی از چگونگی عملکرد برنامه‌های بازاریابی و کمپینهای تبلیغاتی به‌دست آورند. کارشناسان تبلیغاتی همچنین اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه فهم ترجیهات مشتری و اطلاعات جمعیت‌شناختی را برای بخش بندی بازار مناسب به‌دست می‌آورند. داشبورد بازاریابی اطلاعات روشنگر، عمیق و مدیریتی را برای مدیران و مسئولین سطح بالا فراهم می آورد. مدیریت فروش در را برای آنها فراهم آورند. درحالی که شرکت آلمانی SAP برای مدت ها نبض این بازار را دراختیار داشت، در سال 2012 شرکت Salesforce.com به برترین فروشنده نرم افزارهای CRM مبدل شد. برسی های گارتنر نشان میدهد، بعدازاین دو شرکت اوراکل، ماکروسافت و آی بی ام رتبه های سوم تا پنجم را در اختیار دارند. البته SAP کماکان در قاره اروپا برترین فروشنده این نوع نرم افزار ها است.حدود 40 درصد از درآمد فروش این نرم افزارها ناشی از استفاده از نرم افزارهای یاد شده برای دریافت خدمات است. با افزایش اقبال به این بازار شرکت های بزرگ عرضه کننده نرم افزارهای یاد شده به خرید شرکت های نوپا و خلاق فعال در این حوزه روی آورده اند. به عنوان مثال اوراکل شرکتی به نام Eloqua راخریداری کرده و Salesforce.com نیز Buddy Media راتصاحب کرده است. آی بی ام نیز Unica و Coremetrics راخریده است. بازاریابی مجموعه فعالیتهای مدیریتی است که از طریق تکنیکها و استراتژیهای مختلف باعث افزایش فروش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.