نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار رایگان crm

در موفقیت کسب و کار شما باشد. لازم است یک تجربه واقعی را با شما در میان بگذارم. شرکت ما چندین سال بود که فقط با یک تامین کننده در ارتباط بود و کلیه ملزومات پروژه های خود را از این شرکت خریداری می کرد. بدلیل سابقه زیاد این ارتباط و انحصاری که ایجاد باشد. مسلما اگر سیستمی وجود نداشته باشد که در یک لحظه مشتریانی را که قبلا از این شرکت کالای خاصی را خریداری کرده اند نشان دهد، عملا فرصت فروش از دست خواهد رفت چرا که یافتن تک تک مشتریان هدف از خیل بی شمار مشتریان کاری است که شاید روزها و یا هفته ها

اهدافی قابل دستیابی و با مفهوم ایجاد کنید. برای سرمایه های مهم تان، توافقنامه سطح سرویس (SLA) درست کنید.• مشتریان خود را در رده‌های مختلف تعریف، فرایندها را ارزیابی مجدد و SLAها را مجددا" تعریف نمایید.خلق راهبرد اطلاعاتی برای مشتریانCRM موفق، منوط به ایجاد جریان اطلاعات مشتری است که مانند جریان خون در سازمان تلقی می شود و این جریان، پلی است برای ادغام سیستم‌های تحلیلی و عملیاتی سازمان.ایجاد طرح کسب و کار برای منبع یابی، حفظ و ارتقاء موجودی‌های اطلاعاتی از مشتری، یکی از ملزومات دستیابی به اهداف CRM است.تسهیم و به اشتراک گذاری اطلاعات مشتری در داخل بنگاه تجاری، بخشی از راهبرد منسجم سازمانی است معمولا" موارد زیر در این راهبرد دیده می شوند؛• مشتری از چه کانال‌هایی باید استفاده کند.• چه محصولاتی باید به مشتری فروخته شود.• آیا بنگاه تجاری باید بر افزایش رضایت مشتری تأکید کند.• کدام حوزه از زنجیره ارزش مشتریان بنگاه، فرصت‌هایی برای کسب مزایای موقع)5. عدم اجازه به گران فروشی6. نصب برچسب قیمت بر روی تمام کالاها7. عدم تفاوت زیاد بین واحدهای خرده فروش وفروشگاه های بزرگ زنجیره ای8. نظارت دقیق و دایمی به منظور تثبیت قیمتها9. داشتن آزادی کامل برای رفع نیازها به واسطه ی الگوی صحیح مصرف ] 6[.نتیجه گیریتصمیمات مربوط به کانال توزیع از جمله مهمترین و مبهم ترین تصمیماتی است که پیش روی موسسات قرار دارد. انتخاب هر سیستم کانال توزیع ، شرکت را با یک سطح فروش و هزینه خاص روبرو می سازد. پس از انتخاب کانال توزیع، شرکت معمولا باید برای مدتی طولانی از همین کانال استفاده کند . کانال انتخابی هم بر سایر ارکان ترکیب عناصر بازاریابی تاثیر می گذارد و هم از آنها تاثیر می پذیرد. بنابراین هر شرکتی موظف است راههای مختلف دسترسی به بازار خود را شناسایی کند.بازارگرایی شده است، و بدون شک در ادامه هم، مرکزی به توانایی یک شرکت، برای رقابت و جلب پاداش های برتر در بازارهای کسب و کار و همچنین بازار فرایندها و روش های سازگار مکرراهداف اصلی اجرای مدیریت روابط مشتریان در بانکها عبارت است از: [3]1. شناسایی ارزش‌های خاص هر بخش از بازار و مشتریان2. ارائه ارزش‌های دلخواه مشتریان به‌شیوه مورد درخواست آنها برای دریافت اطلاعات3. تقسیم بخش‌های مختلف بازار و بهبود فرایند ارتباط با مشتریان هدف4 . افزایش درامد حاصل از محل کارمزد ارائه خدمات5 . افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان6 . بهینه‌سازی کانال‌های خدمت‌دهی به مشتریان7 . جذب مشتریان جدید با عنایت به تجربیات کسب‌شده درخصوص مشتریان قبلی8 . کسب نظرات و علاقه‌مندی‌های مشتریان به ‌منظور بهینه‌سازی استراتژی و فرایندهای عملیاتمزایای CRMمزایای استراتژیک بدست آمده از طریق کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری زمانی بیشترین تاثیر را خواهد داشت که طراحی آن ساده وعملکردآن مطمئن باشد. بهترین شیوه که به تحقق این مهم کمک می کند استفاده از مفاهیم مدیریت دانش در طراحی مدیریت ارتباط با مشتری است. در طراحی مدیریت تحلیلی خود را قدرتمندتر ساخت. همچنین این احتمال وجود دارد که بخشی از استارت آپ های کوچک توسط این شرکت مورد خریداری قرار گیرند. چرا فروشندگان نرم افزارهای CRM این همه تقلا می کنند که اطلاعات هوشمند ارائه دهند؟ آنها می دانند که این اطلاعات تا چه حد برای مشتریانشان ارزشمند خواهد بود. با استفاده از یک ابزار تحلیلی هوشمند CRM، یک کسب و کار می تواند فرایندهای عملیاتی و فروشش را به خوبی رهگیری نماید. همچنین این امکان وجود خواهد داشت که با استفاده از یک سری الگوها و مدل های پیشگویانه فروش و رشد آتی را پیش بینی کنیم. در فهرست زیر به چند مورد از فواید ارزشمندی که CRM هوشمند می تواند به کسب و کار شما ارائه دهد اشاره می کنیم.بینش مشتریهر چه بهتر مشتریانتان را بشناسید، بهتر می توانید فرایندهای فروش و بازاریابی خود را با نیازهای آنان سازگار نمایید. قیف های فروش بر اساس آمادگی مشتریان احتمالی برای خرید محصولات یا خدمات شما، آنها را از طریق مسیرهای خاصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.