نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

تاثیرات CRM

کلیدی در حفظ وفاداری مشتری است. اگر خواهان این هستید که خرید آتی و مکرر آنان را در طولانی مدت تضمین کنید، باید از این موضوع اطمینان کامل داشته باشید که مشتریان هر زمان که با شما تعامل دارند تجربه مثبتی را کسب می کنند – فارغ از اینکه با چه کسی صحبت مهم با تمرین و درایت مدیران توان اجرایی بهتری نیز پیدا خواهد کرد.هر مجموعه جدا از فعالیتى که انجام مى‌دهد، در نهایت با گروهى سرکار دارد که قرار است نتیجه فعالیت را (به هرنوعى که باشد) به آن تحویل دهد. به این گروه «مشترى» مى‌گویند.بدیهى است از

این مورد صورت گرفته مبین این است که ما نمی توانیم شخص خاصی را مسئول قرار دهیم و بگوییم مثلا" فرد x مسئول است . در واقع هر فرد عضو سازمان یا شرکت مسئول CRM است.و باید پاسخگو باشد .منظور از هر کسی این است که هر کسی که در داخل پروژه CRM فعالیت می کند تا این پروژه را به سر منزل های مقصود برساند است . نه هر کس غیر سازمانی . و غیر مسئول.این مسئله باعث می شود که در کنارچارت سازمان یک هاله ای تشکیل شود که باعث شود افراد انگیزه کاری خود را بالا برده و بهتر کار کنند.● نتیجه گیری:با استفاده از علوم پایه نظیر ریاضیات که ازیکی از بخشهای مهم آن همان روشهای حل مسئله می باشد در این مسئله توانستیم به حل مسائل CRM یا همان مدیریت روابط مشتری بپردازیم .البته یادآوری میکنیم روشهای فوق الذکریک سری روشهای کلی می باشند که ما از آنها می توانیم در مسئله یابی تمتم بخشهای سازمان بهره جوییم.البته این مهم با تمرین و درایت مدیران توان اجرایی بهتری نیز پیدا خواهد یک موقعیت رقابتی شود. بنابراین، یکی از متداول‌ترین روشها جهت تعیین میزان ارضای نیازها و خواسته‌‌ها از طریق کالاها وخدمات ارائه شده توسط سازمانها سنجش رضایت مشتری است. با وجود این، در مقایسه با ادبیات بازاریابی محصولات مصرفی، ادبیات بازاریابی صنعتی به دلایلی مثل محیط بزرگ و رو به رشد و آشفتگی و پیچیدگی بازار رشد زیادی نداشته و در متون مدیریتی بدان کمتر پرداخته شده است. بنابراین، نیاز به درک جامع‌تری از مدیریت بازاریابی صنعتی در حال حاضر احساس می‌شود.(Micheal H.Morris1988، 4)بازارهای صنعتیبرای شناخت بازارهای صنعتی، لازم است که آن را از بسیاری جنبه‌های متفاوت با بازار کالاهای مصرفی، مورد بررسی قرار داد. در بازار صنعتی، هدف از خرید، تقویت خطوط تولید، ولی در بازار مصرفی هدف، برآورده شدن نیازهای شخصی افراد است. بنابراین، می‌توان انگیزه خرید را در بازار صنعتی، معقول و عقلایی و در بازار مصرفی تا حد زیادی از روی احساس دانست. در مقایسه با بازار اطلاعاتی مشتریانآیا بانک اطلاعاتی جامعی از مشتریان خود ندارید؟ سیستم CRM به شما کمک میکند تا بانک اطلاعاتی یکپارچه با تاریخچه کامل از مشتریان خود داشته باشید. بسیاری از شرکتها از فایلهای اکسل برای ثبت اطلاعات مشتریان خود استفاده میکنند. اما بانک اطلاعاتی اکسل قابل اطمینان نبوده و با افزایش حجم اطلاعات ممکن است کارایی خود را از دست بدهد. ضمن اینکه براحتی نیز قابل کپی برداری و سرقت است. از آن گذشته، اکسل داینامیک نیست. یعنی اطلاعات بخودی خود دسته بندی، ثبت و مرتبط نمی شود. اطلاعات بیشتر در این زمینه مدیریت فعالیتها و فرآیندهای سازمانیدر بسیاری از سازمانها هماهنگی و انجام به هنگام وظایف و فعالیتها و ارسال گزارش کار به مدیران ارشد به یک چالش تبدیل شده است. سیستم Microsoft CRM این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق فعالیتها و فرآیندهای سازمان را طراحی و کنترل نمایید. مطلب مرتبط: مدیریت وظایف و فعالیتها مدیریت بازاریابی و نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفا مضر و مهلک هستند!این گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید: مراقب باشید چه چیزی را اندازه میگیرد چون همان را بدست خواهید آورد. برخی اوقات اندازه گیری چیزهای غلط می تواند به سیستم CRM شما آسیب بزند.برای مثال، این مهم است که میزان حجم تماس مرکز تلفن Call Center خود را مدیریت کنید. متریک منطقی این است که هر نماینده خدمات به مشتری (CSR (Customer Service Representative چه میزان زمان را برای هر تماس صرف می کند.متاسفانه متریک زمان باعث می شود که CSR ها خیلی سریع به تماس پایان داده و در اغلب اوقات مشتری را با سوالات بی پاسخ رها کنند. این رویکرد نامناسب باعث آسیب زدن به میزان رضایت مشتری شده و می تواند رابطه موجود بین مشتریان را از بین ببرد. مطلب مرتبط: مدیریت شکایات و درخواستهای مشتریان یک متریک خوب اهداف کسب و کار شما را پشتیبانی می کند درحالیکه متریک های بد در مقابل آن عمل کرده و متریک های متوسط یا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.