نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm

نرم افزار Crm کارا سیستم,نحوه استفاده از نرم افزار crm,نرم افزار Crm کارا سیستم

ارتباط با مشتری

متاسفانه اطلاعات زیادی در باره تاثیرات انواع اطلاعات روی عملکرد صادرات وجود ندارد.بر طبق گفته هارت و تی زوکان(1999)انواع اطلاعات صادراتی اثر متفاوتی روی اندازه گیری عملکرد اس.ام.ای در بازار بین المللی دارند.آنها دریافتند که مجموع اطلاعات استراتژی آن تفکر سیستماتیک در جریان است، بیشترین بازدهی را دارد. آیا برای پیاده سازی سیستم CRM گروه مناسبی را انتخاب کرده اید؟یکی از اصلی ترین دلایلی که منجر به شکست پروژه های CRM می شود، انتخاب تیم یا شرکت نامناسب برای ارائه خدمات مشاوره و پیاده سازی

شما نقش اصلی را بر عهده دارند. تا آنجا که ممکن است این موارد کم اهمیت را از میان بردارید تا بتوانید مسیر شفافی را برای بوجودآمدن یک تجربه مثبت و سازنده برای مشتریانتان فراهم کنید. انتظاردر صدر این فهرست باید به انتظار کشیدن اشاره کرد. برخی از زمان های انتظار اجتناب ناپذیر هستند اما مردم در مقابل انتظار برای خدمات به شدت حساس هستند. خواه منتظر یک شخص باشند خواه در پشت تلفن یا اینترنت به انتظار بنشینند. همه این موارد برای مشتریان به هیچ وجه قابل تحمل نخواهد بود.امروزه مردم نسبت به انتظارکشیدن به شدت بی حوصله شده اند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند.در هر جایی که ممکن است، زمان انتظار را برای مشتریانتان کاهش دهید. خواهید دید که مشتریان شما از این کار شما تقدیر خواهند کرد.یکی از موارد خاص انتظارکشیدن این است که مشتری شما پشت سیستم کامپیوتری منتظر ارائه اطلاعات این رویکرد به مدل عرضه شده ساخت درکلاس جهانی و توجه به ماهیت عوامل کلیدی داخلی و رقابتی ساخت درکلاس جهانی این مزیت عمده را دارد که پارامترهایی که از سوی مشتریان برای عوامل رقابتی مطرح شده و اولویت بندی می شوند محدودند ( یا براساس آنالیز پارتو می توانند محدود شوند) و ضمن اینکه جهت مناسب مطالعات را مشخص می کنند و از انفجار اطلاعات و سردرگمی تحلیل گران در بررسی همه جانبه محیط داخلی و خارجی شرکت می کاهند. از نظر تاریخی، تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به‌سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده، رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. در نتیجه توزیع در سطح گسترده جغرافیایی پدیدار شد که خود نیاز به توزیع و بازاریابی انبوه را به همراه داشت. این روند در شرایطی که تقاضا بیش از عرضه بود، ضامن سودآوری بسیاری نحوه پرداخت به کارکنان• بررسی میزان علاقه ی بنگاه به ارزیابی در رابطه با رقباچارچوب کاری مدیریت عملکرد امری ضروری است. باید در نظر داشت که راهبر CRM بدون داشتن معیارهای بهم متصل سلسله مراتبی، یحتمل محکوم به شکست خواهد بود:• مدیران اجرایی باید معیارهای واحدی را تدوین کند.• با ایجاد معیارها، میزان موفقیت راهبرد CRM ارزیابی شود. این معیارها باید ارتباط روشنی با اهداف شرکت داشته باشند.• معیارهای پردازش و عملیات، خود تاکتیک شرکت‌ها رامحک می زند و سایر معیارهای راهبردی مشتری را تقویت‌می کند.• معیارهای زیرساخت کار، مبین کارآمدی فرایندهای خاص و دروندادی برای معیارهای فرایندی و عملیاتی است.برای محقق شدن چارچوب مذکور باید کارهای زیر انجام شود:• سلسله مراتب معیارهای CRM به منظور تعریف اهداف کلیدی راهبرد CRM ایجاد و پیشرفت کار در تحقق این اهداف پیگیری شود. ایجاد فرایندهایی برای نظارت مستمر بر بازخوردهای دریافتی از مشتریان و هدایت پژوهش بازار از نیز برای تولید کننده دارد که عبارتند از:1-تولید کنندگان معمولاً منابع کافی جهت بازار یابی محصول خود ندارند بخصوص اگر توزیع در خارج از کشور باشد.2- توزیع مستقیم توسط تولیدکننده که تنها یک محصول مصرفی تولید می کند اقتصادی نیست.3- استفاده از واسطه ها به میزان زیادی از حجم کار می کاهد که باعث افزایش بهره وری در رساندن کالا به بازار هدف می شود4- نقش واسطه ها تبدیل ترکیب کالای تولید کنندگان متفاوت به ترکیب کالای درخواستی مصرف کنندگان است.ارکان اساسی شبکه توزیع عبارتند از:1. تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا به شبکه2. عمده فروشان که واسط بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان نهایی می باشند3. خرده فروشان که رساننده نهایی کالاوخدمات به دست مصرف کنندگانند4. مصرف کنندگان که کالاها را از شبکه خارج و مصرف می کنند.2-2- استراتژی‌های انتخاب کانال توزیعیکی از مهمترین تصمیمات برای عرضه محصول، در حوزه تعیین تعداد واسطه‌ها اخذ می‌شود. در این راستا سه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.